Forum VW Club Budweis
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Forum VW Club Budweis

Pro jihočeské příznivce automobilové značky Volkswagen....
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  HledatHledat  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 Nejlepší golf všech dob

Goto down 
AutorZpráva
admin
Administrátor
Administrátor



Počet příspěvků : 554
Registrace : 28. 02. 08

Nejlepší golf všech dob Empty
PříspěvekPředmět: Nejlepší golf všech dob   Nejlepší golf všech dob Icon_minitime05.09.08 9:06

Nejlepší golf všech dob Novinka-341-t

var gemius_identifier = new String('d1zg9AeeP4wDSKSUOXe4asPa.oOKJ4deziqGoiojQ5v.z7');




  • Maximální komfort a užitná hodnota odstraňuje rozdíly mezi třídami
  • Design nového Golfu ukazuje budoucnost značky Volkswagen
  • TDI, TSI a DSG technologie snižují spotřebu paliva až o 28 %
  • První Golf s adaptivním podvozkem DCC a automatickou kontrolou vzdálenosti ACC


Praha, 6. srpna 2008 – Volkswagen odhaluje své nejdůležitější
tajemství pro tento rok: nový Golf. Nejprodávanější vůz v Evropě, jehož
se vyrobilo více než 26 milionů exemplářů, je po všech stránkách lepší
než jeho předchůdce. „Šestá generace Golfu naprosto změní měřítka
kvality a komfortu ve své třídě, protože zákazníkovi za jeho peníze
nabídne více užitné hodnoty než kdykoli předtím,“ říká Prof. Dr. Martin
Winterkorn, předseda představenstva Volkswagen AG. Uvedení na evropský
trh čeká nový Golf v říjnu tohoto roku, následovat bude uvedení v
Africe, Asii, Austrálii a Severní Americe. Na český trh bude nový Golf
uveden v lednu 2009, české ceny zatím nejsou k dispozici.




Síla inovací – Golf zpřístupňuje pokrok lidem
Čistý a efektní design nového Golfu ukazuje celé značce Volkswagen
cestu do budoucnosti. Jeho akustické vlastnosti a celkový komfort pak
boří hranice mezi třídami. Inovativní motory a převodovky snižují
spotřebu až o 28 procent. Všechny pohonné jednotky zároveň splňují
limity budoucí emisní normy EU-5.


Asistenční systémy jako „automatická kontrola vzdálenosti“
ACC, „adaptivní povozek“ DCC a „automatický parkovací asistent“
přinášejí na palubu Golfu další špičkové technologie. O maximální
úroveň bezpečí
Nejlepší golf všech dob Icon_plus
Nejlepší golf všech dob 01-s



se starají také nové sériové doplňky: ESP s vylepšenou odezvou v celém
rychlostním spektru, nadále optimalizované ochranné destrukční zóny,
šest airgagů, speciální hlavové opěrky působící proti hyperextenzi
krční páteře, detektor zapnutí bezpečnostních pásů na zadních sedadlech
a automatická světla pro denní svícení.



Nejlepší golf všech dob Icon_plus
Nejlepší golf všech dob 02-s

Vnější design – nová forma preciznosti
Vysoká
hodnota nového Golfu se dokonale odráží na jeho stylovém designu.
Všechny zásadní partie karoserie byly změněny: „Klíčové komponenty
nového Golfu jsme odlili v nových, precizních formách,“ vysvětluje
Walter de Silva. Italský šéf designu německého koncernu zdůrazňuje:
„Golf je vůz, který se stal globální ikonou, proto musí být jeho
architektura a ztvárnění naprosto jasné a unikátní.“ Šestý Golf se může
pochlubit zároveň jak sportovním, tak elegantním vzezřením, a to v
mnohem větší míře, než kterýkoli z jeho předchůdců. „Nový Golf je
výraznější a více třídimenzionální než minulá generace.

Je to zásluha jeho precizně definovaných linií a hran, rozšířených
ploch a kontrastujících prohlubní.“ Klaus Bischoff, šéf designu značky
Volkswagen k tomu dodává: „Každý detail je nekompromisně mířen k tomu,
aby zvýšil hodnotu vozu jako celku.

Zejména při přímém srovnání páté a šesté generace Golfu je zřejmé, jak
moc se nový Golf změnil. Tým pod vedením de Silvy a Bischoffa usiloval
o vykrystalizování „základní DNA“ celé modelové řady, kterou pak poslal
na výlet do budoucnosti. Charakteristické prvky tak zahrnují čistě
provedenou přední masku první generace Golfu a C-sloupek, který byl
dotažen k dokonalosti u čtvrté generace.

Střecha u nového modelu spočívá – stejně jako u nového Scirocca – na
dominantních „ramenech“. Díky nápadné boční linii nazvané „character
line“, která se jako napnutý sval táhne od předních světlometů až k
zadním světlům, získal nový Golf z bočního pohledu plnější a nižší
vzhled.

Všechny povrchy karoserie působí u nového Golfu uvolněněji a
sportovněji. Vpředu mezi světlomety si nový vůz propůjčil vodorovně
orientovanou mřížku chladiče z první generace Golfu – mřížka sama o
sobě je vyvedena v černé lesklé barvě a její linie korespondují s
liniemi nárazníku. Pod nárazníkem se nachází otvor pro vstup vzduchu,
který je také proveden v černé barvě s chromovanými rámečky okolo
mlhových světel.

Také zadní části vozu dominují horizontální linie. Široká zadní světla
jsou díky svému unikátnímu designu jasně identifikovatelná i v noci.
Díky krystalicky čisté lince pro odbočovací světla vzbuzují dojem
podobnosti s Touaregem. Celkově se díky souhře všech designových prvků
nový Golf jeví znatelně širší, nižší a luxusnější.




Interiér – pohlcující rozdíly mezi třídami
Vysoká užitná hodnotu vozu vyzařuje také z jeho nově navrženého
interiéru, jehož doplňky a rafinované povrchy zcela mění pravidla
platná v této třídě, a to jak co se dotyku, tak vzhledu týká. Vzhled
použitých materiálů a různé detaily, jako například chromované obroučky
sdružených přístrojů převzaté z Passatu CC, zanechávají ve člověku
dojem, že se nachází ve voze z vyššího segmentu. Nadále byly vylepšeny
i ergonomické vlastnosti interiéru vozu – například všechny důležité
ovladače jsou lépe dostupné. Týká se to mimo jiné ovladačů nové
automatické klimatizace Climatronic (poprvé představena v Passatu CC)
nebo ovladačů elektrického stahování oken, které jsou nově umístěny
více vpředu nad klikou dveří, aby k nim byl usnadněn přístup.
Nejlepší golf všech dob Icon_plus
Nejlepší golf všech dob 03-s



Celým interiérem se jako červená nit táhne pro Volkswagen typická touha
po preciznosti v každém detailu. Například detekce zapnutí
bezpečnostních pásů na zadních sedadlech: pokud si zákazník objedná
Golf se zadními postranními airbagy, pozná na multifunkčním displeji v
kokpitu, jestli i cestující vzadu mají zapnuté pásy, a to samozřejmě
pro každé sedadlo zvlášť. Dalším příkladem jsou kožená sedadla s novým
pevnějším povrchem, čtyři praktické háčky v zavazadlovém prostoru,
které zajistí, že se majiteli cestou domů nevysype nákup z tašek, ale
také aerodynamicky optimalizovaná zpětná zrcátka, která se díky novému
tvaru znatelně méně špiní. Zrcátka lze zároveň díky umístění jejich
ovladače nad klikou dveří řidiče snadněji nastavovat.



Snížení hluku – nejtišší Golf od první generace
Nový Golf je charakteristický prvotřídními akustickými vlastnostmi.
Vnější hluk redukuje speciální tlumicí vrstva na předním skle a také
nově vyvinutý koncept zavírání dveří a bočních oken. Nový tvar vnějších
zpětných zrcátek znatelně omezuje zvuk proudícího vzduchu, další
modifikace se dotkly akustické izolace mezi motorem a prostorem pro
cestující a vše završují tiché pneumatiky a nové uložení motoru.



Vznětové motory – přechod ke vstřikování common rail
Svůj lví podíl na skvělých akustických vlastnostech nového Golfu mají i
poprvé použité výjimečně tiché motory TDI se vstřikováním common rail.
Dvě vyrovnávací hřídele také zamezují nežádoucím vibracím. Pro nový
Golf jsou v plánu motory TDI s výkony od 66 kW / 90 k až po 125 kW /
170 k. Při uvedení na trh bude Golf k dispozici se dvěma dvoulitrovými
motory TDI o výkonech 81 kW / 110 k a 103 kW / 140 k, vždy s filtrem
pevných částic DPF.

Nové motory TDI vynikají mimořádnou úsporností. Agregát 2.0 TDI s
výkonem 81 kW / 110 k je spokojen s pouhými 4,5 l nafty na 100 km
(emise CO2 119 g/km), což znamená úsporu o 0,6 litru. Také silnější
verze motoru 2.0 TDI se 140 koňskými silami si řekne o pouhých 4,9 l
paliva na 100 km, což je o 0,6 litru méně, než u předchůdce (emise CO2
129 g/km).



Zážehové motory – úspornější, než kdykoli dříve
Při uvedení na trh bude nový Golf k dispozici také se čtyřmi zážehovými
motory: 59 kW / 80 k, 75 kW / 102 k, 90 kW / 122 k a 118 kW / 160 k.
Motor TSI 90 kW / 122 k používá k přeplňování výhradně turbodmychadlo,
zatím co nejsilnější 1,4 118kW / 160 k používá technologii Twincharger,
tj. kombinace kompresoru a turbodmychadla. Také benzinové agregáty jsou
co se spotřeby týká, průkopnické. Optimalizovaný základní motor s 80
koňskými silami spotřebuje na sto kilometrů pouhých 6,4 l benzinu, co ž
je o 0,5 litru méně než u předchozího modelu (emise CO2 149 g/km).
Další motory TSI se také mohou pochlubit vzorovou úsporností: 1.4 TSI o
výkonu 122 koní si v novém Golfu řekne o 6,2 litru paliva na 100 km,
což je 0,1 méně než dříve (emise 144 g/km). Také nová 160koňová verze
motoru 1.4 TSI dosahuje excelentní hodnoty spotřeby 6,3 litru na 100
kilometrů. Srovnáme-li tento údaj se spotřebou vysloužilého motoru FSI
o výkonu 150 k, může se nové TSI pochlubit hodnotou o 1,6 litru na 100
km nižší.




DSG – dvouspojkové převodovky nahrazují konvenční automaty
S výjimkou základních motorových verzí, mohou být všechny zážehové i
vznětové agregáty spojeny s dvouspojkovou převodovkou DSG. V závislosti
na točivém momentu motoru se pak jedná o převodovku šesti- nebo
sedmirychlostní. Výkonná a agilní převodovka DSG tak zcela nahrazuje
klasický automat. Jak efektivní může být spojení technologií TSI a DSG
dokumentuje průměrná spotřeba motoru 1.4 TSI 118kW / 160 k se
sedmirychlostním DSG, která činí 6 litrů na 100 kilometrů (emise CO2
139 g/km). Toto vysoce moderní duo nahrazuje 2.0 FSI se 150 koňskými
silami a šestistupňovým automatem s průměrnou spotřebou 8,3 litru na
100 km. Úspora činí 2,3 litru na sto kilometrů – plných 28 % – tak
vypadá pokrok ve své nejvyšší formě!




Foto poslané mailem od Hookyboye:
Nejlepší golf všech dob Vw-gol10
Návrat nahoru Goto down
 
Nejlepší golf všech dob
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Golf K
» Golf GTI Edition 35
» Golf IV variant

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Forum VW Club Budweis :: Novinky & Tiskové zprávy-
Přejdi na: